Efektívna komunikácia so zákazníkom

Ako efektívne a presvedčivo komunikovať

skupina diskutujúcich mladých ľudí

Kurz ti pomôže:

  • zlepší tvoju schopnosť viesť profesionálnu a úspešnú komunikáciu so zákazníkom.
  • naučí ťa efektívne počúvať, reagovať a budovať dôveru so zákazníkmi.
  • pomôže ti lepšie zvládať náročné situácie a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.
  • posilní tvoje komunikačné zručnosti a zlepší výsledky v práci so zákazníkom.
  • zvýši tvoju istotu pri kontakte so zákazníkom a podporí predajné výsledky.
Termín a miesto:     
28. – 29. máj 2025 – Bratislava  
Dĺžka kurzu:     2 dni
Cena:    249,- € s DPH
Lektor:

🔹 Máš pocit, že niektorí zákazníci sú “ťažký oriešok”?
🔹 Chceš sa naučiť, ako si vybudovať dôveru a zvládať aj náročné rozhovory?

Kurz je určený pre:

  • obchodníkov, predajcov a zákazníckych pracovníkov, ktorí chcú zvýšiť úspešnosť rokovaní
  • manažérov, ktorí potrebujú efektívne komunikovať so svojím tímom a partnermi
  • každého, kto pracuje s klientmi a chce byť v komunikácii sebavedomý a presvedčivý

Obsahová náplň kurzu – čo sa naučíš:

  • ako rýchlo si získať pozornosť a dôveru zákazníka – prvé 3 minúty rozhovoru sú kľúčové!
  • ako zvládnuť rôzne komunikačné štýly – ako správne reagovať na pasívnych, agresívnych či manipulatívnych zákazníkov
  • ako efektívne argumentovať a zvládať námietky – naučíš sa presvedčivé techniky bez nátlaku
  • ako profesionálne odpovedať na nepríjemné otázky – už ťa nič nevyvedie z miery
  • ako zvládnuť neverbálnu komunikáciu – reč tela, gestikulácia a očný kontakt môžu rozhodnúť o úspechu
  • získaš základy psychológie komunikácie – pochopíš, ako správne čítať signály zákazníka

Čo robí tento kurz výnimočným?

  • reálne prípadové štúdie a tréningové aktivity – všetky techniky si vyskúšaš v praxi
  • interaktívne simulácie s modelovými zákazníkmi – naučíš sa, ako reagovať v rôznych situáciách
  • individuálna spätná väzba a tipy na mieru – aby si dosiahol maximálny pokrok
  • vzdelávanie od kvalifikovaných lektorov s dlhoročnou praxou
 

Staň sa majstrom komunikácie a zlepši svoje vzťahy so zákazníkmi aj kolegami! Prihlás sa ešte dnes!

Vyplň jednoduchý formulár a zapíš sa na niektorý z našich termínov. Prihlásenie je bezplatné a nezáväzné. (ak sa pomýliš obnov stránku).  Kurz bude otvorený pre 5 a viac účastníkov (V prípade preplatenia kurzovného cez úrad práce je potrebné sa nahlásiť na termín najneskôr 2 týždne pred začiatkom kurzu)

Návrat hore